V roku 2014 som vyštudovala jednoodborové štúdium psychológie na filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave so štátnicou z klinickej a školskej psychológie.
Od roku 2015 som pôsobila v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Bratislave na oddelení prevencie a poradenstva v sociálnom a osobnostnom vývine detí. Približne 8 rokov som sa venovala práci s deťmi od 3 do 18 rokov a ich rodinám. Pracovala som formou individuálneho výchovného poradenstva pre deti, rodičov, učiteľov a odborných zamestnancov škôl.
Počas svojej psychologickej praxe som získala skúsenosti s prácou s deťmi a rodinami rôznorodých problémov. Realizovala som vyšetrenia na zistenie porúch učenia a správania u detí. V minulosti som realizovala orientačné vyšetrenia školskej zrelosti na pôde materských škôl a skupinové vyšetrenia školskej zrelosti.
Počas svojej praxe som realizovala tiež skupinovou formou mnohé preventívne a intervenčné programy na materských, základných a stredných školách, vďaka čomu som mala možnosť spoznať deti a ich ťažkosti v ich prirodzenom sociálnom prostredí.
Spolupracovala som s neziskovou organizáciou Centrum Slniečko, pre ktorú som v rámci projektu „Kozmo a jeho dobrodružstvá“ vzdelávala pedagógov, riaditeľov a odborných zamestnancov materských škôl z rôznych kútov Slovenska v nenásilnom a rešpektujúcom prístupe. V rámci tejto organizácie som sa tiež spolupodieľala na tvorbe metodiky pre rodičov.
Od roku 2020 spolupracujem s Centrom Play Wisely, pre ktoré realizujem terapie (liečebno-pedagogické stimulácie) u detí s nerovnomerným vývinom. Mám skúsenosti s prácou s deťmi s diagnózami ako: ADHD, PAS, NVR, OVR, DMO od 2,5 do 8 rokov.
Od ukončenia vysokej školy sa snažím neustále vzdelávať, zvyšovať svoju kvalifikáciu a obohacovať svoje vedomosti a skúsenosti formou krátkodobých, ale aj dlhodobých vzdelávaní. Vo svojej práci využívam aj pravideľnú supervíziu pre skvalitnenie poskytovaných služieb.
Aktuálne sa prioritne venujem poradenstvu pre deti a rodičov s prvkami terapie hrou, ktorá je tou najprirodzenejšou cestou k poznaniu duše a prežívania detí. Túto metódu využívam pri práci s deťmi od 3 do 11 rokov a považujem ju taktiež za najefektívnejší nástroj pre výchovné sprevádzanie rodičov týchto detí akýchkoľvek ťažkostí.
Rodičom poskytujem hlavne kurzy filiálnej terapie alebo terapie na zlepšenie vzťahu medzi rodičom a dieťaťom, vďaka ktorým sa snažím prenášať svoje terapeutické zručnosti na rodičov, ktorí sa majú možnosť stať ešte efektívnejším terapeutom pre svoje deti v ich prirodzenom, domácom prostredí.
© 2023 Psychológia hrou. All Rights Reserved